П"ятниця, 25.09.2020, 17:58
| RSS

20146, с.Молодецьке, Маньківський район, Черкаська область, Email: molodsh@ukr.net тел. (04748)71540

Сайт Молодецької загальноосвітньої 
школи І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 347
Статистика сайту

Дистанційне відпрацювання тем уроків за 16 квітня 2020 року

16 квітня 2020 рік

1 клас

Я досліджую світ

ст. 83.

Українська мова

ст. 53, зош. ст. 35(1)

Фізкультура

Метання малого м’яча із-за голови. Рухливі ігри.

Англійська мова

Тема: Пригощайся

с.86 в.1 – слухай і співай, показуючи на малюнок

проглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=tD8qipId_eM&fbclid=IwAR0hHROQpJbaVjobw0FFvcSdTASoieMneGskpBK6Ys5BGW1hJYHDhIRb0G4

 

2 клас

Українська мова та читання

Запрошення

С. 69.

Математика

Розкладання числа на множники

С. 196 -198. Завдання 4,5,8 – письмово.

Я досліджую світ

Пригода 3. Хоботовичі у Львові

С.88. Виразно читати текст.

Фізична культура

Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри із м’ячем.

 

3 клас

Літературне читання

Юрій Збанацький «Лелеки»

Прочитати в Інтернеті

 

Фізичне виховання

Елементи футболу:ведення м’яча вивченими способами  між стійками

 

Математика

Розв’язування задач

С.151-152,№999-1006

 

Трудове навчання

Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу і взуття.

Вишивка. Мережка

 

Англійська мова

Тема: У нас незабаром свято

с.121 в.1 – слухай і повторюй

с.121 в.2 – слухай і читай

с.119 в.4 доповни речення письмово

Проглянути відеоурок за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=ANyXUJ3esWE

 

4 клас

Сходинки до Інформатики

Тема: Складові комп’ютера

Завантажити презентацію

Перейдіть за посиланням та виконайте інтерактивні вправи

https://sites.google.com/site/intreaktivnivpravi4klas/4-klas-tema-5-informacia/29-skladovi-komp-utera

 

Англійська мова

Тема: В аеропорту

с.169 в.1 – слухай і повторюй, слова вивчити

с.169 в.2 – слухай і читай за диктором

с.170 в.3 – доповни речення письмово

 

Фізична культура

Вправи  з малим м’ячем.

Д/з  Підкидання малого м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Метання малого м’яча " із-за спини через плече" на дальність.

 

Математика

Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на знаходження числа за двома різницями.

Д/з  ст. 151-152 №592- усно, 593,594, 596- письмово

 

Літературне читання

Творчість Анатолія Давидова

Д/з Відшукати в Інтернеті і прочитати твір  Анатолія Давидова  " Незвичайні пригоди Озивайка та лісового люду в океані"

 

5 клас

Інформатика (2 група дівчата)

Тема: Алгоритми з розгалуженнями.

Виконати тести join.naurok.ua приєднатись Код доступу 402335

тест відкритий до 23.04

Прочитати §28-29 стор. 235, розв'язати впр. 2 стор. 241, повт. §11 стр.96

 

Історія

Тема. Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер

Д/з Опрацювати §25 ст. 174-179; §26 ст. 180-185. Усно виконати завдання на ст. 178-179; 185-186. Письмово скласти розповідь про те, що варто було б зробити у нашому селі, аби жити в ньому стало комфортніше. Яким  ви уявляєте своє село в майбутньому? Повторити §11.

 

Українська література

Тема: Контрольна робота №4. Рідна Україна й світ природи у творах С.Васильченка, Т.Шевченка, П.Тичини, Є.Гуцала, М.Рильського, Гр.Тютюнника (тест).

Виконати контрольну роботу

1. У якому поетичному творі Т.Шевченко описує селянську родину?

а) «Садок вишневий коло хати…»;

б) «За сонцем хмаронька пливе…»;

в) «Мені тринадцятий минало».

2. Автор вірша «Не бував ти у наших краях» - це ..

а) Тарас Шевченко;   б) Павло Тичина;     в) Євген Гуцало;  г) М.Рильський.

3. Знайдіть слово, що НЕ використовує Т. Шевченко в поезії  «Садок вишневий коло хати…»

а) тополя;  б) зіронька; в) соловейко г) хата.

4. Укажіть, як впливає на ліричного героя звук дзвонів у поезії П.Тичини «Гаї шумлять…»

а) вони огортають ніжною пеленою;

б) вони веселять, як на свято;

в) вони купають, мов ластівку;

г)квітують, маюють поля.

5. Лось із твору Євгена Гуцала байдуже спостерігав, як наближаються діти, тому що:

а) дуже знесилився, а до того ж людей не боявся;

б) намагався приспати їхню пильність;

в) змирився з тим, що мусить загинути.

6. Укажіть, як діти врятували лося із ополонки в кризі.

а) прив’язавши за роги до своєї конячини;

б) підклавши йому під черево товсті палиці;

в) прорубавши від берега до ополонки доріжку.

7. Метафору вжито в поетичному рядку

а)Фарби рожеві,злотисті,червоні…

б)Золотий вечірній гість впав бадьоро,свіжо,дзвінко…

в)Люби природу не для себе,люби для неї

г) Ніжні осінні пісні тихо дзвонні!

8.  Зображення предметів чи явищ природи як живих істот –це

а) Епітет   б)Анафора   в) Алітерація  г) Персоніфікація

9. «Кругленький, як підпалок, з підпалкуватим, добре випеченим

обличчям, у розтоптаних, з довгими халявами чоботях, у яких

він тонув мало не по пояс»,- це портерт

а) Батька Тараса   б) Діда Тараса   в) Дядька Шпичака   г) Пана Енгельгардта

10.Схарактеризувати Олеся із оповідання «Дивак» Г.Тютюнника за орієнтовним планом

1.Знайомство з героєм (хто? звідки? якого роду? чим займається?)

2. Персонаж епізодичний, другорядний чи головний.

3. Портрет героя ( відповідність його внутрішньому світу).

4. Які риси характеру виявив герой протягом твору.

5. Вчинки героя (хороші чи погані). Навести  приклади.

6. Проблеми, які порушує автор через цей образ, їх актуальність.

7. Які відносини з іншими героями .

8.Ставлення  інших героїв до Олеся.

9. Чи хотів би ти зустрітися з героєм? Що б ти запитав його?

10. Який вчинок героя тобі найбільше запам’ятався?

11. Твоє ставлення до героя, над чим змусив замислитись.

 

11.Висловіть судження про те, як треба ставитися до природи, «братів наших менших», до тих, кого приручили (за вивченими творами та власними спостереженнями)

 

Українська мова

Тема: РМ. № 21. Оформлення конверта.

Опр. теор. матер.  підр. ст.179

Виконати впр.485 ст. 179

 

Математика

Тема «Ділення десяткових дробів на десятковий дріб»

Переглянути урок на каналі 112 о  10:30  або на YouTube   bit.ly/USO5class 

Виконати завдання разом з учителем, записати.

Розв’язати стор.239 № 1450, 1458

 

6 клас

Математика

Розв’язати тести, перейшовши за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=922190

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (дівчата)

Тема: Технологія виготовлення виробу. Види ручних, машинних швів. Машинні шви: «зшивний», «упідгин із закритим зрізом». ІОП під час виконання роботи

Д/зав: https://narodna-osvita.com.ua/6165-mashinn-shvi.html

 

Історія

Практичне заняття. Правове становище різних груп громадян, а також не громадян у Стародавньому Римі

Завдання. Опрацювати§49 ст.184-185. Дати відповіді на запитання. (Роботи надіслати за адресою  luda.glod @ ukr.net. Консультації за телефоном 0978732107.)

 

Біологія

Тема. Різноманітність рослин  свого краю

Домашнє завдання. Повторити §40 – 50, переглянути відеоурок на You tube – каналі МОН “Голонасінні ” (за понеділок 13. 04. 20)

 

Трудове навчання (хлопці)

Тема: Розмічання аплікації на основі. Технологія виготовлення аплікації. (Рамка для фото). Контроль якості виробу.

Повторити про догляд за виробом.

 

Українська мова

Тема: Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Роздільне написання складених числівників

І. Прочитати «Пояснення вчителя»   

М’який знак пишеться

М’який знак не пишеться

1)  На кінці числівників:

а)  простих п’ять, шість, дев’ять, десять:п’ять яблук, шість книжок;

б)  складних одинадцять — двадцять, тридцять: дванадцять місяців, сімнадцять років.

2)  У непрямих відмінках:

а)     простих числівників три, чотири: чотирьох яблук, трьома учнями;

б)  усіх збірних ^крім двоє, семеро, восьмеро): п’ятьох немовлят, дев’ятьом рибам

1.  У складних числівниках у кінці першої частини: шістнадцять- шістнадцятьом.

2.  У кінці простих числівників (окрім п’ять, шість, дев’ять, десять): два сини, три стільці.

3.  У кінці простих числівників (окрім одинадцять — двадцять, тридцять): сорок учнів, сімдесят кілометрів.

4.  У непрямих відмінках перед за­кінченням у числівниках: простих (окрім три, чотири) та збірних (таких як двоє, семеро, восьмеро):двох учнів, сімом птахам

         М’який знак може вживатися в числівниках тільки після букв д, т, з, с, ц, л, н: дев’ять, сім. У кінці інших числівників м’який знак після т ставиться або не ставиться залежно від звучання: п’ять, дванадцять, сімдесят. У складних числівниках у кінці першої частини м’який знак ніколи не пишеться: п’ятнадцять, п’ятдесят, п’ятсот. При відмінюванні може з’являтися м’який знак: п’ятьмастами, шістьмастами, але не в кінці першої частини, а в середині її — відповідно до вимови.

Увага! М’який знак не пишеться у числівнику чотири в орудному відмінку перед закінченням: чотирма, але чотирьома.

М’який знак не пишеться у числівниках від п’ятдесяти до вісімдесяти і від двохсот до дев’ятисот, за винятком деяких непрямих відмінків, де м’який знак пишеться в середині слова: дев’ятьмастами.

 

ІІ. На місці крапок, де треба, поставити м’який знак. Аргументувати свій вибір.

1. Море буває тр..ох видів .

2. Уперше зворотний бік Місяця було сфотографовано в жовтні тисяча дев’ятсот п’ят..десят дев’ятого року.

3. Написи повторювалися дванадцят..ма мовами.

4. Місяць мчить навколо Землі зі швидкістю три тисячі шіст..сот вісім..десят один кілометр на годину.

5. Чотири українські фронти рухались на захід чотир..ма залізними потоками.

ІІІ. Опрацювати матеріал підручника, с. 196.

ІV. Виконати вправу 460.

 

7 клас

Алгебра

«Лінійне рівняння з двома змінними»

Опрацювати §25 ст. 184-185. Розв’язати № 949, 951 ст. 186

Повторити §23 ст. 169-171. Розв’язати № 956 ст. 186

 

Фізика

Тема: Аналіз контрольної роботи. Повідомлення оцінок учням.

Завершення навчальних проектів .Підготовка до захисту

Повторити §22-29 стор.150-191. Підготувати роботи на захист до 20.04.2020 р.

 

Образотворче мистецтво

Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища.

Д/з підручник ст.138-141 опрацювати. Намалювати композицію "Сад моєї мрії".

 

Основи здоров’я

Тема: Хвороби цивілізації (неінфекційні захворювання)

Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації». Профілактика серцево-судинних, онкологічних захворювань, діабету, ожиріння.

Опрацювати §25  ст.96-99

Виконати тести join.naurok.ua приєднатись  Код доступу  584966

 

Фізична культура

Тема: Модуль футбол. Ведення м’яча зовнішньою та внутрішньою частинами стопи. Жонглювання м’яча стегном.

 

Зарубіжна література

Тема: Рюноскр Акутагава «Павутинка»

Д/З: виписати основні дати із життя і творчості Р.Акутагави. Прочитати «Павутинка» стр.235. Повторити стр.104-106.

 

Українська мова

Тема: Написання прислівників окремо, разом, через дефіс.

1. Прочитати правила, с.137 – 138, 141.

2. Виконати вправи 391, 397, 404.

 

8 клас

Геометрія

«Площа трапеції». Опрацювати §26 ст.177-178. Розв’язати № 943 ст. 179

Повторити §7 ст.45-47 Розв’язати № 946 ст.179

 

Англійська мова

Тема: Країни та національності

с.216 в.6 -  дати відповіді на запитання в зошиті

проглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=qZMMJo7jOTQ

 

Мистецтво

Тема. Стиль романтизм у живопису

Д/з Опрацювати §28 ст. 220-228. Виконати завдання на ст. 228. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6KESGAl7JRM Повторити §12.

 

Біологія

Тема. Навчання та пам'ять

Домашнє завдання. Прочитати § 50 ст.231 -235, переглянути відеоурок на You tube – каналі МОН “Рівновага, рух. Рецептори внутрішніх органів ” ( за вівторок 14.04.20)

 

Фізика

Тема «Розв’язування задач з теми «Робота та потужність електричного струму»

Виконати тести join.naurok.ua приєднатись  Код доступу 793741

Тест доступний до 23 квітня 14:00

 

Зарубіжна література

Контрольний твір. Тема(на вибір):

1.Які загальнолюдські вади викриває Мольєр у комедії «Міщанин-шляхтич»?

2.У чому секрет довговічності комедій?

 

Українська література

Тема: В. Дрозд «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептала. Життєвий вибір сучасної людини, її можливість зберегти свою індивідуальність

Дати відповіді на запитання 7 – 10, 14, 17, 1,4, с. 214.

Виконати завдання 18, с. 214.

 

Завдання для 9-11 класів

Подяка за роботу над сайтом
Турченку Тарасу та Головатому Віталію
Copyright Karpenko © 2020
Мапа сайту