П"ятниця, 25.09.2020, 17:28
| RSS

20146, с.Молодецьке, Маньківський район, Черкаська область, Email: molodsh@ukr.net тел. (04748)71540

Сайт Молодецької загальноосвітньої 
школи І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 347
Статистика сайту

Дистанційне відпрацювання тем уроків за 19 травня 2020 року

19 травня 2020 рік

 

1 клас

Я досліджую світ

ст. 115.

 

Математика

ст. 170-174,  зош. ст. 35-37.

 

Українська мова

ст. 74, зош. ст. 45(2).

 

Англійська мова

Тема: Ходімо до зоопарку! Час історій

с.99 в.5 – слухай, співай і показуй

с.99 в.6 – слухай, слідкуй, повторюй

Проглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=75p-N9YKqNo

 

2 клас

Українська мова та читання

Зв’язок слів у реченні. Оповідання

С. 89 – 90. Вправа 3 – письмово.

 

Математика

Коло і круг

С.221 – 222.

 

Я досліджую світ

Як я можу вплинути на своє майбутнє ?

c. 117. Завдання в зошиті с. 61.

 

Фізична культура

Різновиди бігу, ходьби та стрибків. Естафети.

 

3 клас

Літературне читання

Василь Сухомлинський «Сергійкова квітка»

С.183-185, виразно прочитати

 

Фізичне виховання

Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Руханка

 

Математика

Повторення поза табличного множення і ділення. Чисельник і знаменник дробу

С.169-170, № 1123-1131.

 

Основи здоров’я

Творчі здібності дитини. Розвиток уяви

 

Англійська мова

Тема: Наші мрії

Переглянути мультфільм за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=fwKxGj2UUnU

 

4 клас

Англійська мова

Тема: Тепер ти можеш…

Переглянути мультфільм за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=6zHMANyTYbk

 

Літературне читання

Творчість П. Маар "Китобус, або Нові  цятки  для Суботика"

Д/з Відшукати в Інтернеті та прочитати твір П. Маар " Китобус, або Нові цятки для Суботика"

 

Математика

Сумісні дії з багатоцифровими числами 

Д/з ст.166-167 № 1076-1080  виконати

 

Українська мова

Контрольна робота. Аудіювання

Д/з виконати контрольну роботу на листках

 

Трудове навчання

Віртуальна екскурсія до промислових підприємств.

 

5 клас

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (дівчата)

Тема:  Створення власного рецепта. Міні – маркетингові дослідження. Розрахунок орієнтованої вартості витрачених продуктів.

Д/зав:  Скласти анкету,  написати рецепт улюбленого виду бутербродів, зробити розрахунок витрачених продуктів.

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (хлопці)

Тема. Складання деталей у виріб. Захист проекту.

Завдання . Надіслати фото виробу на вайбер. (макет транспортного засобу)

Повторити про догляд за виробом.

 

Музичне мистецтво

Тема: Музика і хореографія

ст. 168

https://www.youtube.com/watch?v=GTGlPFaHDHg

Пісня «Світ шкільний»

 

Українська література

Тема: Література рідного краю. Марина Павленко. «Хлопець,який переміг нарешті свій страх»

Прочитати твір, скласти літературний диктант  чи тести(6 запитань)

 

Образотворче мистецтво

Повернення на Землю

Д/з ст.208-213 опрацювати

 

Математика

Контрольна робота

1.Знайдіть середнє арифметичне чисел 43,8; 45,4; 44; 46,7.

2.У череді було 200 тварин, з них 43% становили вівці. Скільки овець у череді?

3.У розчині 140 г солі. Чому дорівнює маса розчину, якщо вміст солі в ньому становить 35 %?

4.Знайдіть значення виразу (2,18 + 0,42 : 0,35)·1,5 – 3,827.

5.Розв’яжіть рівняння  9,4х – 7,8х + 0,52 = 1

6.Потрібно було відремонтувати 140 км дороги. За перший місяць відремонтували 36% дороги, за другий – 34%, а за третій – решту. Скільки кілометрів дороги відремонтували за третій місяць.

Всі дії писати у зошиті.

Виконану роботу підписати, сфотографувати та прислати на адресу E-mail molodkonsylpynkt@ukr.net, вказавши у темі листа Липівська Т. В. або Viber 0984030467

 

6 клас

Історія

Практичне заняття. Як жили предки українського народу - слов’яни

Д/з Опрацювати §56 ст. 212 -216. Виконати завдання  ІІІ «Мислю творчо» на ст. 216.

(Роботи надіслати за адресою  luda.glod @ ukr.net. Консультації за телефоном 0978732107.)

 

Українська мова

Тема: РМ. Есе світоглядного змісту

Написати твір на одну з тем (на вибір):

1. «Кого можна назвати патріотом рідної землі»

2. «У чому полягає життєвий успіх»

Надіслати роботи вчителю на перевірку до 21.05. 2020

 

Математика

«Знаходження дробу від числа і числа за його дробом»

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=tlZGKQ6uy8U

Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=432500

 

Інформатика

Тема: Створення реклами та презентація власного програмного проекту

Д/з  Переглянути презентацію за посиланням http://grigorenko-sv.pp.ua/6-klas-za-programoyu-2017-roku/prezentacyi-urokv-za-programoyu-2017/132648-urok-34-prezentacya-ta-ocnyuvannya-proektv.html

 

Біологія

Тема. Лишайники – приклад симбіотичних організмів

Домашнє завдання. Прочитати § 53 ст. 198 - 203

 

Фізична культура

Метання предмета з п’яти кроків, розбігу. Біг 60 м. Прискорення.

 

 

7 клас

Всесвітня історія

Тема. Середньовічне суспільство Індії

Д/з Опрацювати §30 ст. 213-216. Виконати завдання ст.216. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=8kTG4b3Bhto.

 

Українська мова

Тема: Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки

Опрацювати матеріал підручника, с. 183 – 185.

Виконати вправи 524, 527, 528.

 

Геометрія

Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=948345

 

Англійська мова

Тема: Контроль читання

Виконану контрольну роботу оформити на подвійному листочку, фото виконаного завдання надіслати у Viber 0676878380 із підписом свого прізвища і імені (Прохання надіслати роботу до 22 травня)

ЗРАЗОК підпису контрольної роботи

Підсумкова контрольна робота

з англійської мови

з читання

за II cеместр 2019-2020 н.р

учня\ учениці 7 класу

Прізвище Ім’я

(в родовому відмінку)

Read the text.

The Boy and the Door

There was a small shop in a little street in an old town. In the shop there were beautiful things made of silver and gold. The small shop had a door that opened on the little street. The shopkeeper was standing at the open door.

 

“Come and buy! Come and buy!” called the shopkeeper. “Come into my shop and see all the beautiful things!” again he called. “Come in!

I shall show you beautiful things made of silver and gold.”

One day the shopkeeper had to go away to the king’s palace. The king wanted a beautiful gold ring and a silver cup from the shop. The shopkeeper called the boy who work for him. “I’m going to the king’s palace,” he said. “You must stay here. Do not leave the door of the shop whatever happens. Do you understand?”

“Yes, I understand,” said the boy.

The shopkeeper went away, and soon he came to the king’s palace. He gave the king, the ring and the cup. Then he went home. Soon he was back at his shop. He stopped and looked up in astonishment. “What is this?” he cried. “Why are so many people going into my shop?” Then the shopkeeper saw that the door of the shop was gone and so was the boy who work for him.

Just then, the shopkeeper saw the boy. He was in the street near the shop. The boy had the shop door on his back. He was standing in the square looking at some men who were doing tricks.

The shopkeeper ran to the boy. “I told you not to leave my shop,” he cried.

“No,” said the boy. “You told me not to leave the door. I did just as you said. I did not leave the door. I have the door here with me.”

Task 1. 

Say if the statements are true or false. Correct the false statements.

1.There was a big shop in the center of the old town.

2. In the shop there were different kinds of food.

3. One day the shopkeeper had to go away to the barber shop.

4. The shopkeeper guard to look for his shop.

5. When he was back there was nobody in his shop.

6. The boy took beautiful things made of silver and gold.

Task 2

Put the statements in the correct order.

1.The shopkeeper went to the king’s palace.

2.It was a small shop in a little street in an old town.

3.When the shopkeeper came back, he was surprised.

4.The shopkeeper usually stood at the open door.

5.The boy took the door with him.

6.There were beautiful and expensive things.

7.The shopkeeper called the boy and asked him don’t live the door.

8.The boy didn’t do what the shopkeeper had told him.

9.The shopkeeper ran to the boy.

 

Хімія

Виконати впр.171 ст.136

Повторити § 26, 27

 

Фізична культура

Стрибкові вправи. Рівномірний біг 800 м.

 

8 клас

Геометрія

«Розв’язування прямокутних трикутників».

Переглянути матеріал https://coggle.it/diagram/XGBxSU0VeDKLuEiN/t/розв'язування-прямокутних-трикутників

Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=130950

 

Зарубіжна література

Контрольний твір (на вибір)

1.Моральні цінності в «Маленькому принці».

2.Образ Буби у повісті Б.Космовської.

 

Хімія

Повторити § 36, 37 ст.186-199

 

Фізика

Шановні восьмикласники, для отримання оцінки з фізики за ІІ семестр потрібно здати контрольну роботу, текст роботи в завданні за 12 травня, лабораторні роботи із зошита. Виконані роботи підписати, сфотографувати та прислати на адресу E-mail molodkonsylpynkt@ukr.net, вказавши у темі листа Липівська Т. В. або Viber 0984030467

Прочитати стор.224 – 225.

 

Інформатика

Тема: Вибір теми проєкту. Його планування. Добір ресурсів.

Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі

Д/з Опрацювати §36. Виконати один з навчальних проектів.

 

Біологія

Тема. Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Постембріональний розвиток людини

Домашнє завдання. Прочитати § 61,62 ст. 273 – 280

 

Фізична культура

Різновиди ходьби і бігу. Низький старт. Ігри на розвиток швидкості.

Завдання для 9-11 класів

Подяка за роботу над сайтом
Турченку Тарасу та Головатому Віталію
Copyright Karpenko © 2020
Мапа сайту