П"ятниця, 25.09.2020, 18:07
| RSS

20146, с.Молодецьке, Маньківський район, Черкаська область, Email: molodsh@ukr.net тел. (04748)71540

Сайт Молодецької загальноосвітньої 
школи І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 347
Статистика сайту

Дистанційне відпрацювання тем уроків за 20 травня 2020 року

20 травня 2020 рік

 

1 клас

Я досліджую світ

ст. 116-117.

 

Українська мова

ст. 75, зош. ст. 46(1)

 

Мистецтво

Італійська народна пісня «Санта Лючія»

Знайомство з мистецтвом різних країн. «Український сувенір»

 

Фізкультура

Вправи з великим м’ячем. Рухливі ігри.

 

2 клас

Англійська мова

Тема:Діагностична робота з говоріння

Вивчити вірш за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9PtY2k0pec4

Days of the Week

Sunday Monday

Tuesday Wednesday

Thursday Friday Saturday

And a Sunday once again

These are the days of the week

And seven days there are

Можна вивчити як пісню

Записати аудіо розповідь вірша і відіслати на Viber вчителя 0676878380

 

Українська мова та читання

Діагностична робота.

 

Я досліджую світ

Плануємо літні канікули

С. 118.

 

Мистецтво

А. Олєйніков , К. Орлов “We can fly“

 

3 клас

Літературне читання

Галина Кирпа «Чого я другу не сказав»

С.185-186, виразно прочитати

 

Фізичне виховання

Підтягування у висі (хл.)та у висі  лежачи(д)

Руханка

 

Українська мова

Правило написання не з дієсловами

С.176-177, впр.441-445

 

Природознавство

Здоровий спосіб життя

С.163-166, дати відповіді на запитання

 

Сходинки до Інформатики

Тема: Утворення нового слайду, текстового поля. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою

Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=UeV6K4utxRY

 

4 клас

Фізична культура

Ігри для активного відпочинку

Д/з Рухливі ігри та естафети

 

Літературне читання

Творчість М. Парр

Відшукати в Інтернеті та прочитати твір М. Парр "Вафельне серце"

 

Українська мова

Д/з вправа 375, 376

 

Природознавство

Навчальний проект "Що можна зробити для збереження природи в моєму краї"

 

Основи здоров’я

Узагальнення та систематизація знань з теми "Психічна і духовна складова здоров’я"

 

5 клас

Християнська етика

Практичне заняття. Перегляд  фільму «Історія  про Ісуса для дітей»

Д/з Переглянути другу частину фільму за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=yi961_P8_R4

 

Англійська мова

Тема: Контроль читання

Виконану контрольну роботу оформити на подвійному листочку, фото виконаного завдання надіслати у Viber 0676878380 із підписом свого прізвища і імені (Прохання надіслати роботу до 22 травня)

ЗРАЗОК підпису контрольної роботи

Підсумкова контрольна робота

з англійської мови

з читання

за II cеместр 2019-2020 н.р

учня\ учениці 5 класу

Прізвище Ім’я

(в родовому відмінку)

READING COMPREHENSION TEST

I. Read the text. Прочитати текст

The Little Elephant

 

This is a story about a little elephant. The little elephant is not happy. He says, “I do not like to work at the circus, I do not want to do trick for children. I want to run away.” So he runs away. He goes to the forest and there he sees a brown bear and says, “How do you do Bear. Do you like here? I like to live in the forest. I want to live in the forest with you.” “All right,” says the brown bear. “But you must prepare for the winter. You must find a hole to sleep in winter.”

The little elephant does not like to work. He does not want to prepare for the winter. So he goes away. He walks and walks. Then he sees a squirrel. So he comes up to the squirrel and says, “How do you do, squirrel! Do you like here? I want to live in the forest with you.” “All right,” says the squirrel! “But you must prepare for the winter, you must gather nuts for the winter.” But the little elephant says, “I don’t want to prepare for the winter. I don’t want to gather nuts for the winter. I don’t want to look for a hole, I don’t want to live in the forest. I want to go home. Home is best.”

And the little elephant goes back to the circus.

I. Write the correct form of the jumbled words. Напиши правильний варіант слів

Taepnlhe, sucric, rabe, esqrlrui, niwret, moeh

 

II True or false . Визначити правдивість речень

1.The little elephant is not happy.

2.He goes to the wood.

3.He sees a brown bear.

4.The little elephant is not fond of working.

5.Then he sees a squirrel.

6.The squirrel says: You must gather nuts and mushrooms.

7.The elephant wants to do nothing.

 8.He returns to the circus.

 

IІІ. Завдання для учнів,що претендують на оцінку високого рівня. Write your opinion.

Do you like to work? Write a few sentences about how do you help your mother about the house.

 

Зарубіжна література

Тема: Персонажі, втілення в них ідей доброти та щирості.

Д/З: прочитати «Капелюх чарівника». Виписати основних персонажів твору. Повторити творчість Марка Твена.

 

Природознавство

Тема. Навчальний проект «Смітити не можна переробляти»

Домашнє завдання. Підготувати навчальний проект « Смітити не можна переробляти » на ст.189 підручника ( потрібно виготовити річ з використаних матеріалів(поліетиленові пакети, пляшки, картон і т.д.  ), зробити фотографію  і відіслати на мою електронну пошту lipivska@ukr.net або на вайбер за номером телефона 0987630358

 

Математика

Тема «Повторення»

Розв’язати № 1659(2), 1671.

 

Фізична культура

Різновиди ходьби і бігу. Біг 60 м. Розвиток швидкості

 

6 клас

Англійська мова

Тема: Контроль читання

Виконану контрольну роботу оформити на подвійному листочку, фото виконаного завдання надіслати у Viber 0676878380 із підписом свого прізвища і імені (Прохання надіслати роботу до 22 травня)

ЗРАЗОК підпису контрольної роботи

Підсумкова контрольна робота

з англійської мови

з читання

за II cеместр 2019-2020 н.р

учня\ учениці 6 класу

Прізвище Ім’я

(в родовому відмінку)

Завдання. Read the text

Tea

       This is a story of an English sailor. He brought home some tea-leaves for his mother. She asked her friends to try “tea”. The old woman brought in a dish. The guests began to eat the leaves. Nobody liked them.

      At that moment the sailor came in. He looked at the table, smiled and said, “Mother, what have you done with those tea leaves?”

 “I’ve boiled them as you told me”.

“And what have you done with the water?”

“I threw it away”.

“Now you may throw away the leaves, too”, said her son.

       This story shows that people in England at that time knew very little about tea.

Nowadays most people in the world like tea very much.

 

I. Complete the sentences. Доповни речення

 1) This is a story of an_____________ sailor.

a) French         b) English           c) Ukrainian

2)  He brought home some tea-leaves for his_____________.

a) mother       b) father             c) sister

3)  She asked her friends to try____________.

a) apples        b)  “tea”            c) flowers

4) The guests began to___________ the leaves.

a) like             b) water                        c) eat

5) Nowadays most people in the world____________ tea very much.       

a) like                b)  likes                  c) liked

 

ІІ. Put the events in the right order. Запиши речення в правильному порядку згідно тексту

1) At that moment the sailor came in.

2) This story shows that people in England at that time knew very little about tea.

3) The old woman brought in a dish.

4) This is a story of an English sailor.

5) “And what have you done with the water?”

 

ІІІ. Це завдання для учнів, які претендують на оцінку високого рівня. Complete the story. Use questions as a plan. Доповни історію. Використовуй запитання як план

1)Does your family like tea?

2)How often do you drink it?

3)What is your favourite drink?

4)Why do you like it?

 

Математика

«Стовпчасті й кругові діаграми»

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=uQgSnuPZ6bA

 Лікарі рекомендують добову потребу в їжі розподілити на чотири частини: перший сніданок — 25%, другий сніданок — 15%, обід — 45%, вечеря — 15%. Побудуйте стовпчасту та кругову діаграми розподілу добової норми їжі.

 

Зарубіжна література

Тема: Проблема булінгу в повісті

Д/З: прочитати «Кондрад, або Дитина з бляшанки» (в Інтернеті). Виписати що таке булінг. Повторити творчість Джека Лондона.

 

Географія

Тема. Вплив людини на природу

Домашнє завдання.  Прочитати § 55 ст. 226 – 229

 

Українська література

Тема: Павло Глазовий. «Найважча роль». Іронічно – пародійна спрямованість гумористичних і сатиричних творів

Опрацювати статтю підручника про письменника, с. 229 – 230.

Поміркувати над прочитаним, с. 231.

Прочитати «Збагачуй своє мовлення», «Будь уважним до слова», с. 231.

 

Музичне мистецтво

Повторити пісні:

«Пісня про Україну»

«На безіменній висоті»

 

7 клас

Англійська мова

Тема: Контроль письма

Виконану контрольну роботу оформити на подвійному листочку, фото виконаного завдання надіслати у Viber 0676878380 із підписом свого прізвища і імені (Прохання надіслати роботу до 22 травня)

ЗРАЗОК підпису контрольної роботи

Підсумкова контрольна робота

з англійської мови

з письма

за II cеместр 2019-2020 н.р

учня\ учениці 7 класу

Прізвище Ім’я

(в родовому відмінку)

 

     Writing II семестр

І.Match the words to make the word combinations.

To catch                                  in bed

To buy medicine                      throat

A sore                                     at the chemist’s

To prescribe                   an appointment

To make                                  a cold

To stay                                    the medicine

 

ІІ.Open the brackets using Past Perfect or Past Simple.

1.Bill _______ (to take) the medicine by the time the doctor _____(come).

2.After the children _______ their homework, they ________ (to go out) to play.

3.Mary _______ (to stay) in bed for a week before she ________ (to go) to school.

 

ІІІ.Translate into English

1.Лікар оглянув пацієнта та виписав ліки.

2.Джейн прасує вже з 9 години ранку.

3.Візьміть яйця, розбийте їх у глибокій мисці та збовтайте їх (with) виделкою.

 

IV.Завдання для учнів, які претендують на оцінку високого рівня. Answer the question . Дати відповідь на одне із запитань на ваш вибір (6-8 речень)

1.What should you do to be healthy?

2.How do you help your mum about the house?

 

Географія

Тема. Контрольна робота

Виконайте тестову  контрольну роботу, використавши цей код доступу 8107814  і  відкривши посилання join.naurok.ua (реєструватись тільки один раз, завдання виконувати 40 хвилин), або за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8107814

 

Козацька педагогіка

Тема. Тема. Військово -  спортивне свято.

Д.З. Пошук інформації  про спортивні розваги козаків. Записати в зошит . Скинути на вайбер.

 

Інформатика

Тема: Презентація та оцінювання проєктів

Д/з  Проєкти надіслати на ел.адресу natalievz@ukr.net

 

Українська література

Тема: Андрій Малишко. «Чому, сказати, й сам не знаю…».

Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті

Прочитати вірш.

Поміркувати над прочитаним, с. 264 – 265.

 

Біологія

Тема: Природоохоронні території. Червона книга України.

Опрацювати §54 ст. 237-242

Виконати тести join.naurok.ua приєднатись  Код доступу  8467142  до 24.05.2020

 

Музичне мистецтво

Тема: Жанри та напрями електронної музики.

https://www.youtube.com/watch?v=xA8cyMvRVYs

Пісня «Край, мій рідний край» (повторити)

Завдання для 8-11 класів

Подяка за роботу над сайтом
Турченку Тарасу та Головатому Віталію
Copyright Karpenko © 2020
Мапа сайту