П"ятниця, 25.09.2020, 18:44
| RSS

20146, с.Молодецьке, Маньківський район, Черкаська область, Email: molodsh@ukr.net тел. (04748)71540

Сайт Молодецької загальноосвітньої 
школи І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 347
Статистика сайту

Дистанційне відпрацювання тем уроків за 21 квітня 2020 року

21 квітня 2020 рік

 

1 клас

Я досліджую світ

ст. 87

 

Математика

ст. 121-122,  зош. ст. 29

 

Українська мова

Ст. 55, зош. ст. 36(1)

 

Англійська мова

Тема: Іжа та напої. Літери Qq, Rr

Проглянути відео за посиланнями

https://www.youtube.com/watch?v=r3D-aL7vC3c

https://www.youtube.com/watch?v=5Qe0yL51GqY

с.87 в.1- слухай і показуй

с.87 в.3 – слухай і показуй

Нагадую, що аудіододаток до підручника можна безкоштовно завантажити на сайті Лібра Терра

 

2 клас

Українська мова та читання

Поняття про речення

С. 70.Вправа 3,4 -письмово.

 

Математика

Дія ділення. Задача на поділ на рівні частини. Назви компонентів дії ділення

С. 198 -204. Завдання  3,4 с.199 - письмово, завдання 6 с.203 -письмово.

 

Я досліджую світ

Що непідвладне часові ?

с. 89 -90.

 

Фізична культура

Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри.

 

3 клас

Англійська мова

Тема: У нас незабаром свято!

с.122 в.4 – слухай і повторюй, потім прочитай

с.123 в.7 – прослухай вірш

У великому зошиті Workbook с.60 в.1 – прослухай текст і заповни пропуски

Завантажте аудіозапис завдання для в.1 с.60

 

Літературне читання

Урок позакласного читання

Весна іде –красу несе

П .ч. с.110-113,прочитати ,оповідання «Як зайчик весни дочекався»-переказати

 

Фізичне виховання

Елементи футболу:удари по м’ячу у вертикальну ціль

 

Математика

Розв’язування задач на час.Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних  дій

с.154-155,№1016-1025

 

Основи здоров’я

Розвиток пам’яті та уваги

4 клас

Англійська мова

Тема: Контрольна робота: аудіювання

Виконану контрольну роботу оформити на подвійному листочку, фото виконаного завдання надіслати у Viber групі із підписом свого прізвища і імені (Прохання надіслати роботу до 28 квітня)

ЗРАЗОК підпису контрольної роботи

Підсумкова контольна робота

з англійської мови

з аудіювання

за II cеместр 2019-20120 н.р

учня\ учениці 4 класу

Прізвище Ім’я

(в родовому відмінку)

Завантажте аудіозапис завдання для контрольного аудіювання

Завдання для контрольної роботи з аудіювання

Прослухай діалог

І. Доповни пропущені слова, записуєте лише номер пропущеного слова і саме слово     (весь діалог переписувати не потрібно)

- Mum, what’s the (1) w__________ like?

- It’s snowing.

- Great! Can I go outside and make a (2) s____________?

- OK. Put on your (3) w______ coat and don’t forget your (4) s_________ and gloves.

- Can I  play until it’s night?

- No. It’s (5) c_________ and (6) w__________. Come home at four o’clock.

 

ІІ. Визначити правдивість речень True or False. (Правда чи Неправда)

Записати наступні речення на листок і біля кожного речення написати відповідно True  чи False.

1.The weather was raining.

2. Put on your warm coat.

3. Don’t forget your umbrella.

4. Can I play until it’s night?

5. It’s cool and wet.

6. Come home at 4 o’clock.

 

Літературне читання

Урок позакласного читання " З любов’ю до рідної землі"

Д/з  Позакласне читання ст.126-136 читати

 

Математика

Ділення трицифрових чисел на двоцифрові.

Д/з ст.154-155 № 977,978, 981 - усно, 979, 980,982-письмово

 

Українська мова

Узагальнення вивченого про прислівник.

Д/з  Вправа 342,343

 

Трудове навчання

Художнє оформлення та дизайн

Д/з Декорування створених виробів ( таріль )

 

5 клас

Трудове навчання (хлопці)

Тема. Свердління отворів у деревині. З’єднання деталей з деревини.

Повторити  про властивості деревини. (Виготовлення макета транспорту)

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (дівчата)

Тема:  Обєк проєктної діяльності: Гарячі напої. Види гарячих напоїв, їх значення для харчування людини. Технологія приготування гарячих напоїв

Д/ зав: перегляд презентації https://naurok.com.ua/prezentaciya-garyachi-napo-sposobi-podachi-46938.html,  підготувати повідомлення і записати в зошит

(1 ряд – історія чаю, 2 ряд – історія кави, 3 ряд – історія какао)

 

Математика

Тема «Відсотки. Знаходження відсотків від даного числа»

Прочитати §42 стор. 244 – 246. Записати приклади та задачі, вивчити правила.

Розв’язати стор. 247 № 1499, 1501, 1508, 1512

 

Образотворче мистецтво

Симфонія кольорів Всесвіту

Д/з ст.184-189 опрацювати. Створити абстрактну композицію.

 

Українська література

Тема:Позакласне читання. Всеволод Нестайко “Чарівний талісман”

Прочитати твір повністю або скорочено

Виконання усіх завдань з укр. мови та л-ри скинути на Viber (усім) 09739 21925

ел.пошта    blizom@ukr.net

 

Музичне мистецтво

Тема: Музика і візуальні види мистецтва

ст. 148

https://www.youtube.com/watch?v=gROwV0B8JmM

(перевірити себе за допомогою тестів)

Пісня «Школярі – школярики» (повторити)

6 клас

Математика

«Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами».

Опрацювати § 50 ст. 251. Розв’язати № 1416 ст. 251

Повторити § 46 ст. 226-227. Розв’язати № 1421 ст. 251

 

Історія

Узагальнення знань із теми: «Давній Рим

1. Коли було засновано  місто Рим?

2. Як називали в Римі корінних жителів, що походили від перших поселенців-засновників міста?

3. У якому  році в Римі було проголошено республіку

4. Кому з римських полководців належить вислів: «Жереб кинуто!»?

5.Чиї інтереси обстоювали народні трибуни?

6. Коли відбулися Пунічні війни, якими були наслідки?

7. Дайте визначення поняттям:

Гладіатори –

Диктатор –

8. Установіть хронологічну послідовність подій:

а) ухвалення Законів  ХІІ таблиць;

б) Перша Пунічна війна;

в) встановлення республіки;

г) зруйнування римлянами Карфагена.

9. Встановіть, чий це портрет? Що вам відомо про діяча?

(Відповіді надіслати за адресою  luda.glod @ ukr.net. Консультації за телефоном 0978732107.)

 

Біологія

Тема. Узагальнення по темі « Різноманітність рослин»

Написати  контрольну роботу в зошиті, використовуючи  інструктивну картку

рівень( виберіть одну правильну відповідь  по 0,5 балів)

1.Виберіть з запропонованих рослин  ті, які розмножуються спорами:

А) троянда  б) щитник чоловічий  в) яблуня  в) сосна

2.Особина статевого покоління – це :

А) гаметофіт   б) спорофіт   г) спорангій

3. Гаметофіт переважає у:  А) папоротей  б) мохів в ) хвощеподібних  г) плаунеподібних

4. Яка рослина бере участь в утворенні торфу: А) ялина  б) сфагнум   в) хвощ польовий  г) мох зозулин льон

5. У яких рослин насінина утворюється в шишці:

А) покритонасінних  б) голонасінних   в) водоростей  г) спорових рослин

6. Зазначте спосіб запилення , який притаманний для сосни звичайної:

А) комахами  б) вітром  в) водою

7. До покритонасінних належить: А) ялина  б) яблуня  в) хвощ польовий  в) ламінарія

8. У першому ярусі мішаного лісу росте: А) ламінарія  б) дуб  в) сосна  г) мох зозулин льон

9. Світлолюбною рослиною є :а) тюльпан  б) сосна  в) копитняк європейський  г) ялина

10.Зерновою культурою є: а) картопля  б) пшениця  в) суниця  г) огірок

2 рівень ( по 1, 5 бали)

11. Установіть відповідність між рослинами та групами, до яких вони належать. 1) троянда  2)  ялина   3)  плаун  булавовидний  4)  черешня  5) зозулин льон

А) мохоподібні  Б) покритонасінні  В) голонасінні  Г) плауноподібні

12. Виберіть і випишіть рослини класу Однодольні: горох, пшениця, квасоля, лілія, цибуля, шипшина, вишня, айстра, ячмінь, кукурудза, береза, сосна , пролісок, конвалія, помідор, перець, часник, тюльпан.

3 рівень

13. Виберіть із запропонованих термінів зайвий і поясніть чому: ялина, липа, сфагнум, горобина.( 1,5 бали)

14. Виберіть з запропонованих рослин  багаторічні, поясніть свій вибір: морква, груша, тюльпан, буряк, черешня, піони, капуста, картопля, троянда. ( 1, 5 бали)

Домашнє завдання. переглянути відеоурок на You tube – каналі МОН “Покритонасінні (квіткові) ” (за  четвер 16. 04.20)

 

Інформатика

Тема: Розробка сценарію майбутнього програмного проекту

Д/з  Опрацювати §22

Сплануй і розроби власний проект у середовищі Скретч, який презентуй на захисті проектів. Під час планування проекту дай відповіді на запитання:

Яка назва проекту?

Яка ідея проекту?

Для кого призначений проект?

Які інформаційні матеріали потрібні для проекту?

Які об'єкти будуть використані у проекті?

Які події передбачені у проекті?

Як користувач дізнається про те, як управляти подіями у проекті?

Який вигляд матиме стартове вікно сцени проекту?

Як виглядатиме сцена по завершенні проекту?

Які допоміжні власні блоки слід створити для проекту?

Які матеріали потрібні для захисту проекту?

Проект можна виконувати перейшовши за посиланням https://scratch.mit.edu/

Виконати завдання join.naurok.ua     Код доступу 539264

Повторити §21

 

Українська мова

Тема: Написання порядкових числівників з  - тисячний

Прочитати правило, с. 197.

Виконати вправи 463, 464 (1, 2 завдання).

Прочитати «Це цікаво», с. 197.

 

Фізична культура

Тема: Модуль футбол. Ривки з м’ячем. Підтягування в висі

 

Завдання для 7-8 класів

Завдання для 9-11 класів

Подяка за роботу над сайтом
Турченку Тарасу та Головатому Віталію
Copyright Karpenko © 2020
Мапа сайту