П"ятниця, 25.09.2020, 18:06
| RSS

20146, с.Молодецьке, Маньківський район, Черкаська область, Email: molodsh@ukr.net тел. (04748)71540

Сайт Молодецької загальноосвітньої 
школи І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 347
Статистика сайту

Дистанційне відпрацювання тем уроків за 23 квітня 2020 року

23 квітня 2020 рік

 

1 клас

Я досліджую світ

ст. 90-91.

 

Українська мова

ст. 57, зош. ст. 37(1)

 

Фізкультура

Пересування  приставними кроками. Вправи для профілактики плоскостопості та для формування постави.

 

Англійська мова

Тема: Їжа та напої. Літери Ss, Tt

с.88 в.5 – слухай і повторюй, показуючи на малюнок

с.88 в.7 – слухай і повторюй, показуючи на малюнок

проглянути відео за посиланнями

https://www.youtube.com/watch?v=h28NzLw649w

https://www.youtube.com/watch?v=_SeJd_rf9AI

 

2 клас

Українська мова та читання

Розповідні речення. Загадкова історія

С. 72. Вправа 1, 3 – письмово.

 

Математика

Зменшення числа в кілька разів. Порядок дій у виразах без дужок і з дужками

С. 205 – 206. Завдання 1 ,5, 7 -письмово.

 

Я досліджую світ

С. 92 -93.

 

3 клас

Англійська мова

Тема: Контрольна робота: аудіювання

Виконану контрольну роботу оформити на подвійному листочку, фото виконаного завдання надіслати у Viber групі із підписом свого прізвища і імені (Прохання надіслати роботу до 30 квітня)

ЗРАЗОК підпису контрольної роботи

Підсумкова контольна робота

з англійської мови

з аудіювання

за II cеместр 2019-20120 н.р

учня\ учениці 4 класу

Прізвище Ім’я

(в родовому відмінку)

Завантажте аудіозапис завдання для контрольного аудіювання

Завдання для контрольної роботи з аудіювання

І.Прослухай текст

ІІ. Read and write A (Anna), O (Olga) or AO. Познач, які заняття стосуються Ольги (літерою О), які заняття стосуються Анни (літерою А), а які обох.

Наприклад: Twins – A

                     Twins ___

                     Music ___

                     Reading __

                     Homework __

                     CDs and songs ___

                     Book ___

                     Help mum ___

ІІІ. Find the endings.  Підбери правильні закінчння для речень згідно прослуханого тексту. Речення запиши. Наприклад: Anna and Olga   are twins.

 

Anna and Olga …                          1.reading books.

Anna likes…                                  2.are twins.

Olga likes…                                   3.do their homework.

After school they                            4.music.

Then Anna…                                  5.in her bedroom with a book.

Olga sits…                                      6.their mum to cook.

The girls help                                  7.listens to her CDs.

 

Літературне читання

Василь Чухліб «Равлик»

Переказати оповідання

 

Фізичне виховання

Ігри для навчання гри у футбол

 

Математика

Ділення трицифрових чисел на двоцифрові

С.155-156,№1027-1035

 

Трудове навчання

Виготовлення об’ємних виробів з коробок.

Казковий будиночок

 

4 клас

Англійська мова

Тема: Видатні місця Лондона

Проглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=piIXzRnJ8PM

с.174 в.1 – слухай і повторюй, слова виділені темним вивчити

с.176 в.3 – доповни речення письмово.

Читання вправи (аудіофайл) і фото виконаного завдання надіслати на Viber вчителя 0676878380. Термін до 28 квітня

 

Сходинки до Інформатики

Тема: Пристрої введення та виведення інформації

Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=2C88tZ1Vixk

Перейдіть за посиланням і виконайте інтерактивні вправи https://sites.google.com/site/intreaktivnivpravi4klas/4-klas-tema-5-informacia/30-pristroie-vvedenna-ta-vivedenna-informaciie

 

Фізична культура

Метання малого м’яча " із-за спини через плече ". Біг із подоланням невеликих перешкод.

Д/з Метання малого м’яча " із-за спини через плече" на дальність.

 

Математика

Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Середнє арифметичне.

Д/з ст.155-157 № 987, 990, 991 усно, 988,989, 992 - письмово

 

Літературне читання

Творчість Юлії Смоль.

Д/з Відшукати в інтернеті та прочитати твір Ю.Смоль  "Кольорова хімія. Таємниці хіміка-криміналіста"

 

5 клас

Інформатика (2 група дівчата)

Тема: Вкладені  розгалуження.

Виконати тести join.naurok.ua приєднатись  Код доступу 757375

тест відкритий до 30.04

Прочитати §28-29 стор. 239, розв'язати впр. 3 стор. 241, повт. §12 стр.108

 

Історія

Тема. Наука та освіта. Зростання розумової праці

Д/з Опрацювати §28 ст. 194-198. Виконати «Попрацюйте в парах»  на ст. 196 - І блок завдань: «На лінії часу…»;  ст.198 «Знайдіть зайве…». Повторити §12.

 

Математика

Тема «Відсотки. Знаходження відсотків від даного числа»

Переглянути ролик на 5 клас Математика Урок 12 Знаходження числа за його відсотками Наталія Олефіренко   https://www.youtube.com/watch?v=Bx7PdeOM0BQ

Прочитати §43, стор. 251, вивчити правила, розв’язати № 1548, 1551, 1553, 1565

 

Українська література

Тема: Гармонія людини й природи в повісті Миколи Вінграновського «Сіроманець»

Прочитати про М. Вінграновського,коротко записати про нього ст.223

Прочитати «Сіроманець» ст.223-235

Дати відповіді на запитання ст. 235 -236

 

Українська мова

Тема: РМ. № 22.  Написання листа до рідної людини

Написати листа бабусі, дідусю (подрузі, другу, вчителю тощо)

Вкласти у власно створений конверт із адресою

6 клас

Математика

«Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами».

Опрацювати § 50 ст. 251. Розв’язати № 1429 ст. 253

Повторити § 48 ст. 236-237. Розв’язати № 1432 ст. 253

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (дівчата)

Тема: Остаточна обробка виробу. Контроль якості виробу. ІОП під час роботи

Д/зав: Міні – маркетингове дослідження (анкета), зробити розрахунок вартості витрачених матеріалів, написати виступ для захисту проєкту

 

Трудове навчання (хлопці)

Проект . Підставка під гарячий посуд

Тема. Призначення, види та конструкційні особливості підставок. Застосування методу біоформ для виготовлення підставки.

Завдання . Створити графічне зображення підставки під гарячий посуд.

скинути виконане завдання на вайбер за номером + 380963864781

Скинути фото проекту виробу "Рамка для фото".

 

Історія

Тема. Кризові явища в Римській імперії

Д/з Опрацювати §52  ст. 194-198. Виконати завдання на ст. 198. Повторити §23.

 

Біологія

Тема. Загальна характеристика грибів

Домашнє завдання. Прочитати § 51 ст. 192 – 193 , переглянути відеоурок на You tube – каналі МОН “Різноманітність покритонасінних. Дводольні ” (за четвер 23. 04. 20)

 

Українська мова

Тема: Правильне вживання числівників на позначення дат і часу

1. Переглянути відеоурок «Правильне вживання числівників на позначення дат і часу» від 17 квітня 2020 року.          

2. Теоретична хвилинка

* Для позначення дат використовуються порядкові числівники у сполученні з іменниками, причому числівники у словосполученні відмінюється, а іменники – назви місяців вживаються в родовому відмінку однини: першого січня, по перше січня, до першого січня.

Для позначення знаменних дат порядковий числівник пишеться з великої літери: Перше травня, з Восьмим березня.

Якщо ж порядковий числівник у складній назві пишемо цифрою, то назву місяця треба писати з великої літери: 1 Травня, 8 Березня.

         *   потрібно пам’ятати, що години в українській мові – жіночого роду і для позначення часу слід використовувати порядкові числівники, які відповідають на питання «Котра?».Тобто, коли на годиннику  «14.00», говоримо не «дві години», а «друга година дня», або «чотирнадцята година».

Правильне запитання звучить: « Котра година?», «О котрій годині?», а не «яка», не «скільки», а саме «котра»!

Хвилини і секунди позначаються  кількісними числівниками, що відповідають  на питання «Скільки?» Тож говоримо «двадцять хвилин», «п’ять секунд».

Форму «У скільки годин?» потрібно замінити на О КОТРІЙ ГОДИНІ?, а форму «Скільки годин?» – на КОТРА ГОДИНА? Можна: чверть на сьому і чверть по шостій, за двадцять сьома і двадцять до сьомої.

Висновок. Години доби – порядкові числівники.

   Час, витрачений на щось – кількісні числівники.

* Якщо тобі потрібно сказати точний час (без хвилин), то слід використовувати прийменники О чи ОБ: о третій годині, об одинадцятій годині.

Для позначення половини використовуємо прийменник НА: пів на десяту, опів на сьому.

* Називаючи точний час із хвилинами, слід пам'ятати, що до 30 хвилин треба вживати прийменник НА або ПО, а після 30 хвилин – прийменник ЗА або ДО.

НЕПРАВИЛЬНО: пів сьомої (години), п’ятнадцять (хвилин) восьмої (години), без десяти (хвилин) три (години) .

 ПРАВИЛЬНО: п’ятнадцять (хвилин) на восьму (годину), п’ятнадцять (хвилин) по восьмій (годині), за десять (хвилин) третя (година), десять (хвилин) до третьої (години).

 Ніколи не запитуйте «Скільки на ваших?», коли просите когось глянути на свій годинник. Правильно буде:  «Скажіть, будь ласка, котра година?».

 

* А чи правильним буде запитання «Яка година?».

- Так, якщо слово «година» вживаємо в значенні «певний період», «певний момент». Отже, на запитання «Яка година?»  слід відповідати: година світла, сонячна, весела, ясна, сумна, тобто ми підкреслюємо тільки якість, а не порядок при лічбі. 

Запам’ятайте!

02.00– перша година

02.15 – чверть на третю

02.30 – пів на третю

02.45 – за чверть третя

03.00 – третя година ночі

16.00 – четверта година дня

08.00 – восьма година ранку

20.00 – восьма година вечора

Котра година?

02.02 – дві хвилини на третю

02.05- п’ять хвилин на третю

03.25 – двадцять п’ять хвилин на четверту

04.48 – за дванадцять хвилин п’ята

01.58 – за дві хвилини друга

 

3. Гра «Якщо на годиннику…»

12.40

Дванадцята година сорок хвилин.

За двадцять хвилин перша (тринадцята).

Двадцять хвилин до першої (тринадцятої).

12.15

Дванадцята година п'ятнадцять хвилин.

П'ятнадцять хвилин на першу.

П'ятнадцять хвилин по дванадцятій.

Чверть на першу

Чверть по дванадцятій

15.50

Третя (п'ятнадцята) година п'ятдесят хвилин.

За десять хвилин четверта (шістнадцята).

Десять хвилин до четвертої (шістнадцятої)

19.00

Сьома (дев'ятнадцята) година

4. Завдання: поєднати слова і словосполучення

працював                     а) о сьомій годині сорок хвилин

народився                    б) до дванадцятої години

устав                            в) першого березня о шостій годині

повернувся                  г) до десятої години

зателефонував            д) п'яту сорок п'ять

показує                        є) о дев'ятнадцятій десять

 

7 клас

Алгебра

«Графік лінійного рівняння з двома змінними»

Опрацювати § 26 ст. 188-190. Розв’язати № 981 ст. 191

Повторити § 24 ст. 176-178. Розв’язати № 987 ст. 192

Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=708072

 

Фізика

Тема: Механічна робота. Потужність

Прочитати §30,31 стор. 200-204,Повторити §13 стор.85.

Виконати тести join.naurok.ua приєднатись  Код доступу 901184

тест відкритий до 30.04

 

Образотворче мистецтво

Дизайн інтер’єру. Створення Великодних композицій для оздоблення інтер’єру.

Д/з Створити Великодню композицію та змалювати її.

 

Зарубіжна література

Тема: Філософський зміст твору «Павутинка»

Д/З: В зошиті зробити характеристику героїв. Повторити творчість Р.Кіплінга.

 

Основи здоров’я

Тема: Вплив комерційної реклами на здоров’я. Комп’ютерна, ігрова та Інтернет залежність

Опрацювати §25  ст.98-99

Виконати тести join.naurok.ua приєднатись  Код доступу  568373

 

Фізична культура

Тема: Модуль футбол. Тактичні дії у захисті. Удари по м’ячу на точність. Човниковий  біг 4 по 9.

 

Українська мова

Тема: Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні

Виконати вправу 434 (усно).

Прочитати правила , с. 154.

Виконати вправу 435 (усно).

Прочитати правила, с. 155 ( до «Походження»).

Виконати вправи 436, 439.

 

Завдання для 8-11 класів -->

Подяка за роботу над сайтом
Турченку Тарасу та Головатому Віталію
Copyright Karpenko © 2020
Мапа сайту