П"ятниця, 25.09.2020, 18:57
| RSS

20146, с.Молодецьке, Маньківський район, Черкаська область, Email: molodsh@ukr.net тел. (04748)71540

Сайт Молодецької загальноосвітньої 
школи І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 347
Статистика сайту

Дистанційне відпрацювання тем уроків за 4 травня 2020 року

4 травня 2020 рік

 

1 клас

Я досліджую світ

ст. 100.

 

Фізкультура

ЗРВ  зі  скакалкою.Метання малого м`яча із-за голови на дальність. Рухливі  ігри.

 

Математика

ст. 134-138 зош. ст.11-13.

 

Українська мова

ст. 63, зош. ст.40(1)

 

Індивідуальні заняття

Вимірювання довжини предметів різними одиницями довжини.

 

2 клас

Англійська мова

Тема: Читаємо, слухаємо і говоримо разом

с.105 в.1 –  слухай, показуй і повторюй

с.105 в.2 – послухай та співай

Проглянути відео за посиланнями

https://www.youtube.com/watch?v=rJXUpEkWhjc

 

Українська мова та читання

Спонукальні окличні речення

С. 80 -81. Вправа 2 – письмово.

 

Математика

Кратне порівняння чисел

С. 212 – 213. Завдання 3 – письмово.

 

Я досліджую світ

Все пов’язане з усім. Пригода 1. Історія про хробака Зяву. С.100 – 102. Читати та переказувати текст. Завдання в зошиті.

 

Мистецтво

Музика в рекламі

с. 96 – 97.

 

3 клас

Українська мова

Вживання дієслів у переносному значенні

С.164-165,впр.408-412

 

Математика

Перевірка ділення з остачею

С.162-163,№1075-1082

 

Літературне читання

Марія Познанська «Співай,соловейку»

Подивитись відео урок,виконати його завдання

С.169 прочитати,дати відповіді на запитання

 

Природознавство

Кровоносна система. Значення крові  в організмі  людини

С.155-157,опрацювати статтю ,дати відповіді на запитання

 

Образотворче мистецтво

Зображення людей і тварин в ілюстраціях до казок. Ілюстрація до казки «Лисичка-сестричка»

 

4 клас

Фізична культура

Спеціальні стрибкові та бігові  вправи.

Д/з Стрибки в довжину з місця. Біг по прямій до 30 метрів

 

Математика

Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. Розв’язування задач

Д/з ст. 161-162 № 1029, 1030 усно, 1028, 1031, 1032, 1033 письмово

 

Літературне читання

Урок позакласного читання " Твори зарубіжних письменників"

Д\з Посібник " Позакласне читання"  читати твори з теми " Твори зарубіжних письменників"

 

Я у світі

Україна і світ. Українці, які вдосконалили світ. За що шанують українців.

Д/з в Інтернеті відшукати та ознайомитися з інформацією " Українці, що вдосконалили світ"

 

5 клас

Англійська мова

Тема: Подорож в Україні. Свята

Описати фото за зразком в.4 с.214. Схема,яка допоможе вам в описі фото під фотографіями

 

There are our __________ holiday. My friends and I are having a __________ there.

We are congratulating ____________________ at school ______________.

Pupil`s of First grade are ___________________. My classmates are ____________.

I _____________________ our school.

Фото виконаного завдання надіслати на Viber вчителя 0676878380 до завершення тижня

 

Математика

Тема «Середнє арифметичне. Середнє значення величини»

Виконати тести join.naurok.ua приєднатись  Код доступу 735256

завдання доступне до 23:00   5 травня

 

Інформатика (1 група хлопці)

Тема: Контрольна робота. Лінійні алгоритми.

Виконати тести join.naurok.ua приєднатись  Код доступу  768108

тест відкритий до 07.05 

Повторити §21--22 стор.199. виконати Вправа 4. стор.205. Повторити §12 стор.108.

 

Фізична культура

Тема: Модуль футбол. Техніка гри воротаря. Згинання рук в упорі лежачи. Рівномірний біг 3 хв.

 

Зарубіжна література

Тема: Характеристика образу містера Вонки

Д/З: написати міні-твір «Чи хотів(ла) побувати на Шоколадній Фабриці? І чому?»

 

Українська мова

Тема: Діалог. Тире при діалозі

Опрац. теор. матер.  підр. ст.183

Виконати впр.499ст.184. На високий рівень - впр.500(І,ІІ завд.) ст.184

 

6 клас

Англійська мова

Тема: Подорож Україною та Великобританією

в.6 c.170 – прослухати вірш, вивчити і записати  вірш аудіо чи відеофайлом

Аудіозапис  завдання надіслати на Viber вчителя 0676878380 до завершення тижня

 

Географія

Тема. Практична робота № 7. Складання опису одного з природних комплексів  своєї місцевості (наприклад лісу, яру, річки, парку тощо)

За бажанням скористайтесь цим прикладом опису, але  вибиріть свій природний  комплекс

План опису природного комплексу

1.  Назва природного комплексу.

Природний комплекс — сполучення компонентів (складових частин) природи: гірських порід, води, повітря, організмів.

2.  Географічне положення (в якій частині населеного пункту знаходиться: на півночі, півдні, заході, сході).

3.  Рельєф  та склад гірських порід (рівнинний, погордований, яружний; утворений глинами , пісками, гранітами і т. д.).

4.  Поверхневі води (річки, канали, озера, ставки, водосховища, джерела).

5.  Ґрунти (з чого складаються: чорноземи, підзолисті, сірі лісові; вологий чи сухий, чи є залишки рослин, порода під ґрунтом).

Чорноземні ґрунти утворюються там, де росте багато трав'янистих рослин і чагарників, достатньо тепла і випадає невелика кількість опадів. За таких умов перегній нагромаджується в ґрунті, вони чорного кольору, дуже родючі.

Сірі лісові ґрунти поширені переважно під ділянками широколистих лісів.

Уміст перегною в них незначний, тому їх родючість невисока.

6.  Рослинний світ (перерахувати рослини, які зустрічаються в цьому природному комплексі )

7.  Тваринний світ(перерахувати тварин , які водяться в цьому природному комплексі )

8.  Приклади взаємозв'язків між компонентами природи.

Завдяки засвоєнню енергії Сонця та вуглекислого газу й азоту рослинами підтримується газова рівновага атмосферного повітря. 

Живі організми є складовою ланцюга живлення у природі. А рештки тваринних організмів, розкладаючись, повертають атмосфері та літосфері елементи, які входили до їх складу, і самі формують нові мінерали й гірські породи (наприклад, крейда формується з мільярдів решток панцирів мікроскопічних організмів, торф – рештки рослин).

9.  Вплив людини на природний комплекс.

Негативний вплив на природні комплекси: осушення водойм, меліорація, видобуток корисних копалин, вирубування лісів, забруднення довкілля відходами, розливи нафти у морях та океанах, браконьєрство, збір рідкісних рослин, надмірне внесення мінеральних речовин.

10.  Які заходи з охорони довкілля проводяться.

Насадження лісосмуг вздовж ярів, збагачення ґрунтів органічними добривами, насадження лісів, переробка побутових відходів, створення природоохоронних комплексів, використання очисних засобів. 

Домашнє завдання. Переглянути відеоурок на You tube – каналі МОН “Підземні води” ( за вівторок  21. 04. 20), практичну роботу надішліть на мою електронну адресу lipivska@ukr.net

 

Українська мова

Тема: Розряди займенників за значенням

Вивчити розряди займенників за таблицею, с. 214.

Виконати вправи 493, 497.

 

Українська література

Тема: Леонід Глібов. «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». Алегоричні образи

Прочитати байки, с. 220 – 222.

Поміркувати над прочитаним, с. 221 – 222.

 

Фізична культура

Тема: Модуль футбол. Вкидання м’яча в гру. Стрибки зі скакалкою. Узагальнюючий урок.

 

Зарубіжна література

Тема: Астрід Ліндгрен

Д/З: написати в зошитах основні дати з життя письменниці. Стр.226-227. Повторити творчість А.Чехова.

 

7 клас

Трудове навчання (хлопці)

Тема 1. Презентація, самооцінка й оцінювання виробу.Надіслати фото й оцінити виріб.

Проект: Декоративний свічник.

Тема. 2. Вибір обєкта проектування. Моделі  - аналоги декоративного свічника.

Завдання : пошук вироба зразка для виготовлення проекта. Надіслати фото на вайбер.

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (дівчата)

Тема: Визначення місця розташування візерунка на виробі (розмічання). Економне використання тканини. Способи перенесення візерунка для вишивання на тканину. ІОП під час  виконання практичної роботи

Д/ зав: Вишивання виробу дібраними швами

 

Алгебра

«Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання»

Опрацювати § 29 ст. 206-208. Розв’язати № 1058 ст. 209

Повторити § 27 ст. 193-196. Розв’язати № 1061 ст. 209

Роботи відправляти на електронну адресу ira.lusychenko@ukr.net

 

Фізика

Тема: Закон збереження й перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування

Переглянути план уроку

Виконати тести join.naurok.ua приєднатись  Код доступу  195627

тест відкритий до 07.05

Прочитати §33 стор. 214,Повторити §16 стор.112.

Розв’язати Вправи № 33 (3,5)

 

Біологія

Контрольна робота за ІІ семестр.

Виконати тести join.naurok.ua приєднатись  Код доступу  161958  до 06.05.2020

 

Фізична культура

Тема: Модуль легка атлетика. БЖД на заняттях з легкої атлетики. Низький старт.

 

Зарубіжна література

Тема: «Фах». Образ Джорджа Плейтена

Д/З: Зробити в зошитах асоціативне гроно «Д.Плейтен». Прочитати «Фах». Повторити стр.122-126.

 

8 клас

Англійська мова

Тема: Відомі куточки України

Виконати наступне завдання

с.224 в.3 – уяви,що ти виграв приз – подорож до країни своєї мрії. Опиши,що це за країна і чому ти обрав ії (10-12 речень)

Фото виконаного завдання надіслати на Viber вчителя 0676878380 до завершення тижня

 

Історія України

Тема. Правобережна Україна. Гайдамаки. Коліївщина

Д/з Опрацювати §32 ст. 244-247. Виконати завдання ст.252. № 1-4; 8; 11. Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=6jU-hBkbStg. Повторити §18.

 

Географія

Тема. Етноси. Найпоширеніші мовні сім’ї. Однонаціональні та багатонаціональні країни

Домашнє завдання. Прочитати § 55 ст. 226 - 228, переглянути відеоурок на You tube – каналі МОН “Чорне і Азовське моря ” ( за середу 15. 04. 20)

 

Трудове навчання (хлопці)

Тема. Оздоблення виробу.ІБЖД. Контроль якості.  Захист проекту.

Завдання.  Надіслати  на вайбер фото виробу і оцінити виріб.

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (дівчата)

Тема: Розробка композиції, підбір стрічок за шириною, підготовка основи для вишивання. ІОП під час виконання практичної роботи

Д/зав: Вправи на виконання швів шовковими стрічкамиhttps://www.youtube.com/watch?v=0W5ebLxrkqs

 

Алгебра

"Квадратне рівняння, як математична модель прикладної задачі"

Опрацювати § 26 ст. 214-215. Розв’язати № 966 ст. 216

Повтори § 24 ст. 198-201. Розв’язати № 969 ст. 216

Роботи відправляти на електронну адресу ira.lusychenko@ukr.net

 

Українська література

Тема: Юрій Винничук. «Місце для дракона». Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя

Написати список сучасних „драконячих законів”, про які алегорично говориться в повісті-казці „Місце для дракона” Ю. Винничука

 

9 клас

Англійська мова

Тема: Містами України: Вінниця

Опрацювати текст, скласти 10 запитань до тексту

Vinnytsia is a city on the Buh river and a region centre since 1932. The total area of the city is 6100 hectars. Its population is 391 700. It is divided into 4 districts. It was first mentioned in historical documents in 1363, as a Lithuanian fortress. The settlement gradually developed from a farming village into a manufacturing and trading centre. It became the region’s capital in 1932. Its chief cultural institutions are the Ukrainian Music and Drama Theatre, a puppet theatre, a philharmonic society, a literary museum dedicated to M. Kotsiubynsky, who was born in Vinnytsia, and a regional studies museum. The M. Pirogov Museum (established in1947) is just outside the city.

The main architectural monuments are the Dominican (1624), Jesuit (1610—1617), and Capuchin (1760) monasteries and the wooden churches of St George (1726) and St Nicholas (1746). Today Vinnytsia is a large industrial and communications centre. Its machine-building and metalworking enterprises produce instruments, radio devices, ball bearings, and tractor parts. The main chemical plants produce superphosphate fertilizers and paint. The large food industry consists of meat-packing, oil and fat processing, canning, and confectionery manufacture. Woodworking and furniture manufacturing make a big contribution to the economy of Ukraine. The city is very green. It has a lot of parks. The city’s educational facilities include 12 technical secondary schools, 3 institutes (pedagogical, polytechnical, and medical), and branches of the Ukrainian Agricultural Academy and the Kyiv Trade and Economics Institute.

Vinnytsia is an important railway junction. There is the railway station, two bus stations and an airport there.

 

Фото виконаного завдання надіслати на Viber вчителя 0676878380 до завершення тижня

 

Географія

Тема. Роль науки й освіти в суспільстві. Охорона здоров’я.

Домашнє завдання. Прочитати § 44 ст. 206 - 210, переглянути відеоурок на You tube – каналі МОН “ Світовий ринок товарів і послуг” ( за середу 29. 04. 20)

 

Фінансова грамотність

Тема. Типи ризиків та управління ними

Домашнє завдання. Прочитати § 22 ст. 226 – 232

 

Алгебра

«Повторення: формули скороченого множення та їх застосування»

Переглянути матеріал за посиланням https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1139

Повторити § 2 ст. 13-16. Розв’язати тренувальні вправи, після опрацювання матеріалу (з кожної вправи завдання а). Роботи відправляти на електронну адресу ira.lusychenko@ukr.net

 

Інформатика

Тема: Розв’язування компетентнісних задач

Д/з Опрацювати §31. Виконати завдання № 4 «Комп’ютерні віруси»

Повторити §12

 

Українська мова

Тема: Контрольний текстовий диктант

Прослухати аудіотекст «Цінність рідної мови»,

https://www.youtube.com/watch?v=Kj4lj5CwjwY

написати його за диктором та надіслати вчителю на Вайбер 0989982041 для перевірки

 

Фізична культура

Тема: Модуль легка атлетика. Метання предметів на дальність з розбігу. Рівномірний біг 4 хв.

 

Завдання для 10-11 класів

Подяка за роботу над сайтом
Турченку Тарасу та Головатому Віталію
Copyright Karpenko © 2020
Мапа сайту