П"ятниця, 25.09.2020, 17:56
| RSS

20146, с.Молодецьке, Маньківський район, Черкаська область, Email: molodsh@ukr.net тел. (04748)71540

Сайт Молодецької загальноосвітньої 
школи І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 347
Статистика сайту

Дистанційне відпрацювання тем уроків за 8 травня 2020 року

8 травня 2020 рік

 

1 клас

Я досліджую світ

ст.105

 

Математика

ст. 142-148,  зош. ст. 17-20.

 

Українська мова

ст. 67, зош. ст. 42(1)

 

Мистецтво

Професійна мистецька освіта: музичні школи, музичні академії. Створення образу чарівного птаха (відбиток долоньки).

 

2 клас

Англійська мова

Тема: Story time. Чим займаються члени моєї родини

с.107 в.1 – слухай і показуй

с.108 в.1 – слухай і показуй

проглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=PZ1o5JMagWw

 

Українська мова та читання

Зв’язок слів у реченні

С. 84. Вправа 1 – письмово.

 

Я досліджую світ

Чому добрі вчинки важливі ?

c. 109 – 110. Завдання в зошиті – с.58

 

Фізична культура

Рухливі ігри з м’ячем на свіжому повітрі.

 

3 клас

Я у світі

Пустощі чи правопорушення?

 

Математика

Повторення вивченого

С.165, № 1-4

 

Українська мова

Змінювання дієслів за часами

С.166-168, впр.418-422

 

Музика

Кульмінація в музичному творі

«Заквітчали зорі обрій»(сл. А.Житкевича, муз. Л.Стельмащук)

 

4 клас

Природознавство

Віртуальна екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу, рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю.

Д/з Відшукати в Інтернеті та ознайомитися  з формами рельєфу, рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю.

 

Математика

Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження  середнього арифметичного. Задачі на дроби.

Д/з ст.163-164 №1051,1056-усно, 1052.1054,1057,1058-письмово

 

Українська мова

Контрольне списування

Д/з Підручник Літ. чит. ст.42. Списати перший абзац тексту "Книги за княжих часів" від слів " При дворах давніх..." до слів" у своїх бібліотеках..."

 

Образотворче мистецтво

Розвиток навичок створення ажурних витинанок.

Д/з Альбом ст. 59. Композиція "Чудо-дзвоники"

 

Музичне мистецтво

Тема: Загадкові Індія, Китай і Японія

ст.114

Пісня «Прогулянка з батьком»

 

5 клас

Англійська мова

Тема: Відпочинок майбутнього

Проглянути відео урок  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=jd5CtrTQYNc&list=PLFVSJgZgf7h81g_P2Gu7lIgJ_HONOtJFp&index=31&t=0s

Написати 10 запитань в теперішньому неозначеному часі і фото виконаного завдання відправити вчителю на Viber 0676878380.

 

Українська мова

Тема: РМ. № 24.  Написання речень і текстів з поясненням написання слів та вживання розділових знаків

Ялинка

Списати текст, розкривши дужки,  розставити пропущені розділові знаки

 

(В)лісі п(о,а)сут(е,и)ніло. Настав веч(е,і)р. Василько їха(ф,в) лісом коні гли­б(а,о)ко пор(е,и)нали в сніг і ледве-ледве пер(и,е)ступали (з)(ноги)(на)(ногу). Василько незабаром п(а,о)мітив що він їде не д(а,о)рогою, а так, лісом, (на)вмання. Він став. Треба конче знайти д(о,а)рогу п(а,о)дума(в,ф) Василь­ко.  Вернусь назад до саней і звідти п(а,о)їду (на)впростець дорогою. Він пов(и,е)рнув коні і п(о,а)їхав назад. Довго їхав (в,В)асилько проти вітру та снігу а саней (не)було. Я десь узяв дуже соб, а треба трохи цабе  п(о,а)думав він і п(а,о)вернув (у)(ліво)(руч).

(У)лісі зовсім ст(е,и)мніло. (На)з(и,е)млі і (в)повітрі білів сні(х,г) та манячили цупкі, замерзлі стовбури д(и,е)рев, закур(е,и)них снігом.

 

Природознавство

Тема. Практична робота. Складання Червоної книги своєї місцевості

Виконайте практичну роботу за завданнями на ст. 185 та скористайтесь сайтами , щоб дізнатись про те, які рослини і тварини занесені до Червоної книги в Черкаській області

https://uk.wikipedia.org/wiki/Рослини_Черкаської_області,_занесені_до_Червоної_книги_України

https://uk.wikipedia.org/wiki/Тварини_Черкаської_області,_занесені_до_Червоної_книги_України

Виконану роботу надсилайте на електронну пошту lipivska@ukr.net

 

Основи здоров’я

Тема:Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Підручні рятувальні заходи.

Опрацювати §27 ст.158-163

Виконати тести join.naurok.ua приєднатись  Код доступу  363295

 

Фізична культура

Тема: Модуль легка атлетика. Інструктаж з БЖД на уроках з легкої атлетики. Техніка виконання низького і високого старту.

 

6 клас

Англійська мова

Тема: Подорож Украіною та Великобританією

с.172 в.1 заповни пропуски артиклями a чи the

Фото виконаної вправи відправити вчителю на Viber 0676878380.

Проглянути відео урок  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=K9L-hfOnoSE

 

Математика

«Приклади графіків залежностей між величинами»

Опрацювати § 54 ст. 273-276. Розв’язати № 1543 ст. 277

Повторити § 7 ст. 26-27. Розв’язати № 1546 ст. 277

 

Образотворче мистецтво

Батальний жанр.

Д/з ст196-201 опрацювати, ст.200 виконати практичне завдання

 

Основи здоров’я

Тема: Проживання в промисловій зоні. Види небезпечних промислових об'єктів. Дії школярів під час виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту.

Опрацювати §28 ст. 129-134

 

Фізична культура

Тема: Модуль легка атлетика. Повторний біг. Метання предметів на дальність з розбігу.

 

7 клас

Історія України

Практичне заняття. Повсякденне життя на теренах України в ХІV-ХV століттях

Завдання. Порівняти правовий статус і повсякденне життя представників різних станів, верств і етносів. На допомогу §29 ст. 200-208 та Інтернет-джерела.

(Роботи надіслати за адресою  luda.glod @ ukr.net. Консультації за телефоном 0978732107.)

 

Англійська мова

Тема: Лондон туристичний

Проглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5QAAaVJ4ykw

 

Геометрія

«Розв’язування задач і вправ»

Опрацювати  § 25 ст. 145-147. Розв’язати № 663 ст. 148

Повторити §9 ст. 45-47 Розв’язати № 666 ст. 148

 

Географія

Тема. Природа Атлантичного океану. Практична робота № 12. Позначення на контурній карті географічних об’єктів і течій Атлантичного океану (продовження)

Домашнє завдання. Прочитати § 56 ст. 218 – 222, нанести на контурну карту географічні об’єкти Атлантичного океану ( ст.222 підручника)

 

Українська мова

Тема: Контрольний текстовий диктант

Прослухати аудіотекст «Джерело» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ObNu413JF3g, написати його за диктором та надіслати вчителю для перевірки до 10.05.2020

 

Українська література

Тема: РМ. «Нова пригода Івана Сили». Продовження повісті Олександра Гавроша

Продовжити повість О. Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили, найдужчої людини світу»   новою пригодою Івана Сили.

Виконати завдання з рубрики «Література в колі мистецтв», с. 260.

 

8 клас

Всесвітня історія

Тема. Індія. Перське царство

Д/з Опрацювати §27 ст.218-226. Виконати завдання ст. 226-227. Повторити §14.

 

Англійська мова

Тема: Повторення лексико – граматичного матеріалу

Подивитись відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xD43AYdNWv8

 

Українська мова

Тема: Навчальне аудіювання тексту. Навчальний диктант

Навчальне аудіювання тексту

Прочитати текст, виконати тести та завдання

ЗАБРУДНЕННЯ ВОДОЙМ

Стічні води промислових підприємств забруднюють прісні водойми. Це ж стосується і населених пунктів, які теж забруднюють воду. У результаті цього забруднення повністю змінюються фізичні властивості води (підвищується температура, зменшується прозорість, з’являються забарвлення, присмаки, запахи). Виникають плаваючі речовини, що знаходяться на поверхні води; на дні осідає осад. Склад води повністю змінюється: збільшується вміст органічних і неорганічних речовин, з’являються токсичні речовини, зменшується вміст кисню, змінюється активна реакція середовища й ін. Також відбуваються зміни в якісному й кількісному бактеріальному складі, виникають хвороботворні бактерії. Така вода непридатна для пиття. Вона навіть не годиться для технічних потреб і, звичайно ж, рибогосподарських цілей. Загальні умови скидання стічних вод будь-якої категорії в поверхневі водойми обумовлюються їхньою народногосподарською значимістю й характером водокористування. Після скидання стічних вод можливим є незначне погіршення якості води у водоймах, але це не повинно помітно позначатися на можливості подальшого використання водойми як джерела водопостачання, для культурних і спортивних заходів, рибогосподарських цілей.

За виконанням умов скидання виробничих стічних вод у водойми зобов’язані стежити санітарно-епідеміологічні станції і басейнові управління.

Існують нормативи якості води у водоймах. Відомо два види водокористування. До першого належать ділянки водойм, що використовуються як джерело для централізованого або нецентралізованого господарсько-питного водопостачання, а також для водопостачання підприємств харчової промисловості. До другого виду відносять ділянки водойм, які використовуються для купання, спорту і відпочинку населення, а також ті водойми, що розташовані в межах населених пунктів.

Тільки органи державного санітарного нагляду мають право зараховувати водойми до різних видів водокористування з огляду на перспективи їх використання.

Нормативи якості води поширюються на створи, розташовані на проточних водоймах на 1 км вище від найближчого за течією пункту водокористування. Непроточні водойми мають такі створи на 1 км в обидва боки від пункту водокористування.

Зараз приділяється багато уваги питанням запобігання й усунення забруднення прибережних районів морів. Нормативи якості морської води, які повинні забезпечуватися при скиданні стічних вод, стосуються не тільки районів водокористування у відведених межах, але й створів на відстані 300 м убік від цих меж. Уміст шкідливих речовин у морі повинен відповідати нормам, що встановлені за санітарно-токсикологічними,загальносанітарними і органолептичними лімітними показниками шкідливості. Море на цьому етапі не є виключно джерелом водопостачання. Воно також розглядається як лікувально-оздоровчий, культурно-побутовий фактор.

Забруднюючі речовини, що стікаються в ріки, озера, водоймища й моря, порушують сталу рівновагу водних екологічних систем. Водні джерела, завдяки природним процесам, які в них протікають, можуть іноді частково або навіть повністю відновити чистоту води. Однак це загрожує появою вторинних продуктів розпаду забруднень, які дуже негативно впливають на якість води.

Самоочищенням води називається сукупність взаємозалежних гідродинамічних, фізико-хімічних, мікробіологічних і гідробіологічних процесів, що призводять до відновлення первісного стану водного об’єкта.

У стічних водах більшості промислових підприємств містяться забруднюючі речовини, тому їхній спуск у міську водовідвідну мережу не рекомендується. Усі стічні води, що випускаються у водовідвідну мережу, не повинні порушувати роботу мереж і споруд. Керівники підприємств зобов’язані стежити за тим, щоб води не руйнували матеріал труб і елементи очисних споруд. Також води не можуть містити більше 500 мг/л завислих і спливаючих речовин. Вони не повинні містити речовини, здатні засмічувати мережі або відкладатися на стінках труб; містити горючі домішки і розчинені газоподібні речовини, здатні утворювати вибухонебезпечні суміші; містити шкідливі речовини, що перешкоджають біологічному очищенню стічних вод або скиданню у водойму. Не рекомендується температура, вища за 40 ˚С.

Стічні води, які є відходами виробництва і не задовольняють ці вимоги, необхідно попередньо очищати. І тільки після цього їх можна скидати в міську відповідну мережу.

Підігріті стічні води є джерелом теплового забруднення. Збільшення температури природних вод стає причиною зміни природних умов для організмів, що живуть у водах, а також зменшує кількість розчиненого кисню, змінюючи при цьому швидкість обміну речовин. Урешті-решт більшість мешканців водойм гине, чимало з них припиняє свій розвиток.

Кілька десятиліть назад забруднених вод було не так уже й багато. Вони складали лише малу частину від великої кількості чистої води. У наш час картина набагато страшніша: забрудненої води чимраз більше, а чистої — чимраз менше (Є. Білик, 627 сл.).

Виконання завдань тестового характеру

1. Визначити, які стильові ознаки характерні для цього тексту.
А Понятійність і предметність, об’єктивність.
Б Логічність доказів, точність висловлювань.
В Стислість, чіткість, висока стандартизація.
Г Уживання слів у переносному значенні.

2. Зміна яких властивостей води відбувається у результаті забруднення водойм?
А Хімічних.
Б Фізичних.
В Природних.
Г Біологічних.

3. Скільки існує нормативів якості води у водоймах?
А 4.
Б 3.
В 2.
Г 1.

4. Що порушують забруднюючі речовини, які стікають у ріки, озера, водоймища й моря?
А Сталу рівновагу водних екологічних систем.
Б Самоочищення води.
В Водопровідну мережу.
Г Відновлення первісного стану водного об’єкта.

5. Яка основна думка тексту?
А Забруднення водойм.
Б Як очищати забруднені водойми?
В Заклик громадян до очищення водойм.
Г Пропаганда боротьби із забрудненням водойм.

6. Куди мають випускатися стічні води?
А В озера, ріки і моря.
Б У забруднені водойми.
В У водовідвідну мережу.
Г На природоохоронні території.

7. Установити відповідність між поняттями.

А Завислих і спливаючих речовин.

Б Скільки метрів має бути відстань від районів водокористування до стічних вод.

В Перешкоджає біологічному очищенню стічних вод температура, вища… ˚С.

1. 40

2. 500 мг/л

3. 300

 

8. Після чого воду можна скидати в міську водовідвідну мережу?
А Попереднього очищення.
Б Виникнення плаваючих речовин.
В Скидання стічних вод.
Г Запобігання й усунення забруднення прибережних районів морів.

9. У чому полягає завдання керівників підприємств щодо боротьби із забруднюючими речовинами?

10. Довести, що підігріті стічні води є джерелом теплового забруднення.

 

Написати аудіодиктант

ПРО ЩО РОЗПОВІДАЄ ПИСАНКА за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GFK_gFvNUkw

 

Хімія

Повторити § 21, 22  ст.115 - 120

 

Інформатика

Тема: Узагальнення знань з теми: «Алгоритми та програми»

Виконати завдання join.naurok.ua  Код доступу 824080

 

Фізична культура

Тема: Модуль легка атлетика. Спеціальні вправи для метання. Біг 30м (Н).

 

Завдання для 9-11 класів

 

Подяка за роботу над сайтом
Турченку Тарасу та Головатому Віталію
Copyright Karpenko © 2020
Мапа сайту