Понеділок, 18.11.2019, 17:58
| RSS

20146, с.Молодецьке, Маньківський район, Черкаська область, Email: molodsh@ukr.net тел. (04748)71540

Сайт Молодецької загальноосвітньої 
школи І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 312
Статистика сайту

Інклюзивна освіта

 

Інклюзивна освіта

Інклюзивне навчання – перспектива нова.

Хоч різні можливості – рівні права!

                                               Кожна дитина – це цілий світ,

Освіта, повага і рівність для всіх!

 

Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.

 Згідно з ЮНЕСКО інклюзивне навчання – це процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі.  Метою інклюзивного навчання є покращання навчального середовища,  в якому вчитель і учні відкриті до різноманіття, де гарантується забезпечення потреб школярів і повага до їх здібностей та можливостей бути успішними.

 Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, у яких у разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.

 Інклюзивне навчання:

 - грунтується на правах людини і принципах рівності;

- спрямоване на всіх дітей і дорослих, особливо тих, хто є виключеним із загальної системи навчання;

- це процес усунення бар’єрів в системі освіти та системі підтримки.

 Всі учні:

1.     мають різне походження і бажають, щоб їх відмінності поважали.

2.     мають індивідуальні здібності й особливості;

3.     можуть навчатися різними методами і в різний період часу;

4.     хочуть відчувати, що їх розуміють і цінують;


Хто такі діти з особливими потребами?

 Термін «діти з особливими потребами» стосується осіб до 18 років, які потребують додаткової навчальної, медичної і соціальної підтримки з метою покращення здоров’я, розвитку, навчання, якості життя, участі в громаді, тобто включення.

Навчаючись, діти з особливими потребами, отримують освіту в звичайних класах, що називаються інклюзивними. Там створюються умови для навчання всіх дітей разом. При тому кожен може отримати індивідуальну допомогу з того чи іншого предмета.

 

Переваги інклюзивного навчання


для дітей з особливими освітніми потребами:

завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовний, соціальний та емоційний розвиток дітей.

ровесники відіграють роль моделей;

оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально;

навчання проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси;

є можливості для налагодження дружніх стосунків зі здоровими ровесниками й участі у громадському житті;

  інші діти вчаться:

 природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей; налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них;

співробітництву.

поводитися нестандартно, бути винахідливими, а також співчувати іншим.

  батьки:

 отримують інформацію про  розвиток дітей;

 одержують підтримку з боку інших батьків;

 беруть активну участь у визначенні навчальних цілей і завдань;

 стають частиною шкільної спільноти.

 

Підготувала практичний психолог Загоруйко Н.В.

Подяка за роботу над сайтом
Турченку Тарасу та Головатому Віталію
Copyright Karpenko © 2019
Мапа сайту