Понеділок, 16.09.2019, 02:45
| RSS

20146, с.Молодецьке, Маньківський район, Черкаська область, Email: molodsh@ukr.net тел. (04748)71540

Сайт Молодецької загальноосвітньої 
школи І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 311
Статистика сайту

Поради психолога

  

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ
 
1. Ніколи не займайтеся «виховною роботою» в поганому настрої.
2 . Чітко визначайте, що ви хочете від дитини ( і поясніть її це ), а також дізнайтеся, що вона думає з цього приводу.
3. Надайте дитині самостійність, не контролюйте кожен її крок.
4 . Не підказуйте готового рішення, а показуйте можливі шляхи і розглядайте з дитиною її правильні і неправильні, доцільні та недоцільні кроки до мети.
5. Не пропустіть моменту, коли досягнуто перші успіхи. Відмітьте їх.
6. Вкажіть дитині на допущені помилку, щоб вона осмислила її.
7. Оцінюйте вчинок, а не особистість. Пам’ятайте: сутність людини і її окремі вчинки не одне і те саме.
8. Дайте дитині відчути ( посміхніться, доторкніться), що співчуваєте їй, вірити в неї, не зважаючи на її помилку.
9. Виховання – це наступність дій.
10. Вихователь повинен бути твердим, але добрим. 
 

Як найлегше запам’ятовувати

Пам’ятка для учнів

1.     Запам’ятати найлегше те, що розумієш. Розподілене заучування краще від концентрованого. Учіть не все підряд і не відразу. Більше часу витрачайте на повторення по пам’яті. Якщо працюєте із двома матеріалами – великим і малим – розумно починати з більшого.

2. Щоб уникнути хвилювань, запитайте себе: «Чи допомагає хвилювання в цій ситуації?». Коли ви зрозумієте, що ні, придумайте щось, що дійсно могло б зарадити.

3.     Якщо ви можете порадитися з батьками, зробіть це. Попросіть їх підтримати вас. Якщо не можете поговорити з батьками, знайдіть іншого дорослого, якому ви довіряєте, і поговоріть з ним.

4.     Пам’ятайте: занепокоєння – це емоція, а не метод розв’язування проблем. Якщо ваші переживання нав’язливі, зверніться до шкільного психолога.

5.     Найкраще запам’ятовується інформація, викладена на початку і в кінці тексту. Тому під час запам’ятовування чи повторення приділіть особливу увагу середині.

6.     Після «завантаження» в мозок інформації, якщо її не повторити, втрачається 20-30%  у перші 10 годин. Щоб цього не трапилося, варто прочитати текст, повторити його двічі, за 20 хвилин – тричі, за 8-10 годин – чотири рази, а за добу – 1 раз. Тільки після цього можна бути впевненим у тому, що інформація міцно «оселилася» в голові.

7.     Яким чином можна найкраще все запам’ятати? Що для вас найближче: текст, малюнок, логічна схема, звукове відтворення? Вирішуйте самі, у якій системі вам легше працювати.

8.     Спробуйте знайти щось цікаве у найнуднішому матеріалі. Адже цікаве запам’ятовується набагато легше.

 

 

 



Рекомендації вчителям, щодо підтримки дисципліни в класі

        Дисципліна – це умова, засоби й результат виховання, вона потребує зустрічних зусиль. Головною умовою дисциплінованої поведінки учнів є доброзичливі відносини між учителями і дітьми. 

    Необхідно враховувати що дисципліну в класі обумовлюють раніше нагромаджений досвід поведінки учнів, організованість класу, ставлення до навчання, предмета, вчителя, дотримання єдиних вимог до учня всіма вчителями, які працюють у класі, загального порядку умов і традицій даної школи.

      При роботі в класі і для підтримання дисципліни необхідно враховувати наступні правила:

1. Поводьтеся так, щоб учні відчували, що ви керуєте навчальним процесом, при цьому стимулюйте їхню активність.

2. Не відволікайтеся на незначні порушення, моралізування.

3. Дотримуйтеся доброзичливого, мажорного тону, будьте уважні до кожного учня. Надавайте необхідну підтримку, відзначайте успіхи, створюйте життєрадісний оптимістичний настрій у класі.

4. Стежте за правильністю постави, проводьте фізкультхвилинки; не допускайте перевтоми учнів.

5. Надавайте учням можливість частіше працювати у групах – це може бути стимулом до зайнятості кожного, хорошого настрою і поведінки.

6. Створюйте умови, щоб важкі, слабкі діти мали можливість відчути себе лідерами.

7. Не принижуйте учнів, не припускайте образ, сарказму. Гнів, дратівливість, імпульсивність не сприяють зміцненню дисципліни й авторитету вчителя.

8. Будьте привітними.

9. Не виявляйте антипатій до важких учнів, сподіваючись від них поганої поведінки. Діти відчувають скептичне ставлення до них і часто поводяться згідно з вашими очікуваннями.

10. Не припускайте появи „любимчиків”, це створює зайві проблеми, ускладнює стосунки в колективі.

11. Умійте керувати емоціями, знайте ціну кожному слову, тонові. Не можна вимагати від дитини те, що під силу дорослому, будьте терплячими.

12. Не соромтеся виявляти почуття гумору. Можна посміятися і над собою, не вважайте себе досконалістю. Але не можна висміювати учнів. Дітям імпонує веселий, спритний, оптимістичний учитель.

13. Підтримуйте контакт з учнями поза уроками, на заняттях  гуртка, позакласних заходах, спільних походах.

        Зміцнюйте зв’язки з батьками, намагайтеся отримати від них підтримку, але не сподівайтеся, що вони вирішать проблему з дисципліною в класі. Виявляйте коректність у взаєминах з батьками. Постійна негативна інформація, скарги псують відносини, викликають недовіру до вчителя, його можливостей, здібностей навчати й виховувати дітей.

 

 

Подяка за роботу над сайтом
Турченку Тарасу та Головатому Віталію
Copyright Karpenko © 2019
Мапа сайту