Понеділок, 16.09.2019, 02:43
| RSS

20146, с.Молодецьке, Маньківський район, Черкаська область, Email: molodsh@ukr.net тел. (04748)71540

Сайт Молодецької загальноосвітньої 
школи І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 311
Статистика сайту

Школа молодого вчителя

На допомогу наставнику молодого вчителя

 Зміст і форми роботи наставника зі стажистом

 

1.     Складання індивідуального плану роботи  стажиста з урахуванням його потреб і можливостей.

2.     Взаємовідвідування уроків і позакласних заходів із їх подальшим обговоренням.

3.     Спільні відвідування уроків досвідчених колег і ретельний їх аналіз.

4.     Випереджувальне відвідування стажистом уроків,  що проводяться наставником.

5.     Спільне зі стажистом складання календарно – тематичних планів, конспектів уроків.

6.     Допомога стажисту в розробці  уроків, позакласних заходів.

7.     Надання стажисту рекомендацій щодо самоосвіти.

8.     Ознайомлення стажиста з науково – методичною літературою.

9.     Обговорення новинок педагогічної літератури, творчих здобутків інших учителів.

10. Допомога у роботі з «важкими» дітьми, сім’ями.

11.  Залучення стажистів до методичної, громадської роботи.

 

 

Анкета

для наставника молодого вчителя

 

         Просимо  вас поділитися своїми думками про проблеми наставництва.

Дайте відповіді на такі запитання:

1.     Скільки років працює  вчителем ваш стажист? Який він, ваш молодий учитель?

2.     Що він знає  (підкреслити): теорію предмета, основи психолого  - педагогічної науки, основи психолінгвістики, методику викладання предмета.

3.     Чи вміє він ( необхідне підкреслити): правильно будувати урок: так, ні, визначити триєдину мету уроку: так, ні; створювати навчально –мовленнєві та проблемні ситуації: так, ні ; активізувати діяльність учнів: так, ні. Яким чином? Керувати класом на уроці: так, ні; поводити диференційовану роботу на уроці: так, ні. Які етапи уроку може планувати краще (перерахувати).

4.     Чи вміє організовувати позакласну роботу з предмета ?

5.     Чи вміє аналізувати урок і позакласний захід ?

6.     Чого ще не вміє ваш стажист (перерахуйте його слабкі сторони самостійно). Причини такої ситуації: небажання працювати; слабка підготовка у ВНЗ; відсутність педагогічних здібностей; безвідповідальність.

7.     У чому ви надали допомогу вашому стажисту ( перелічіть види роботи з молодими вчителями) ?

8.     Що, на вашу думку, є головним у наставництві ?

9.     Ваші пропозиції щодо вдосконалення системи наставництва .

 

 Анкета для вивчення запитів молодих учителів

 

1.     Із  якими  труднощами  ви стикаєтесь в процесі  використання навчально-матеріальної

2.     Чи  задовольняє вас розклад уроків, позакласних  заходів ?

3.     Що  можна  зробити для  підвищення рівня роботи Школи молодого вчителя ? Чи допомагає вона вам у роботі?

4.     Які форми роботи  Школи  молодого вчителя вам запам’яталися ? Чому?

5.     Чи задовольняє вас система самоосвіти, підвищення кваліфікації, яка існує в школі?

6.     Що нового ви дізналися під час відвідування уроків свого наставника?

7.     Які методи  ви опанували, які вміння вдосконалили протягом року?

8.     Яку методичну допомогу ви хотіли б одержати від методичного кабінету відділу освіти?

 

 

 

 

Подяка за роботу над сайтом
Турченку Тарасу та Головатому Віталію
Copyright Karpenko © 2019
Мапа сайту